محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 1 روز سن داره

محمدطه

تولده یکسالگی

1390/7/13 22:02
نویسنده : ام طه
1,075 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااام ببخشید که خیلی دیر به دیر میام ولی این چند وقته نمیدونم تنبل شده بودم کار زیاد داشتم یا چی نمیدونم. ولی امروز مخصوصه باید میومدم. البته خودتون که میدونستید خیلی از خاله های گله پسملی اومدن و تبریک گفتن.طاها از همینجا صمیمانه لپه ی همه ی خاله هاشو یه ماچه آبدار میکنه. حالا میپردازیم به امر خطیره قربون صدقه پسملی رفتن چراااااااااااااااااااا؟ چون تولدشه هورااااااااااااااااااااااا 

تولدت مبارک عزیزه دلم انشاالله که عاقبت به خیر بشی گله مامان. پارسال این موقع من منتظر بودم که دکتر بیاد مرخصمون کنه با هم بیایم خونه. از حولم اینقدر که ذوق زده بودم میشستم بالاسرت نگات میکردم که بیدار بشی وقتی میخوابیدی با بابایی در موردت حرف میزدیم بعد دلمون تنگ میشد دلمون میخواست بیایم بیدارت کنیم بغلت کنیم. با اینکه زایمان درده زیادی داره ولی اینقدر که خاطراته خوبی برای آدم میسازه دلم میخواد بارها و بارها تجربش کنم. خدا روزه تولده مامانی تورو بهش داد پس تولدت مبارک بهترین کادو تولده دنیا.

 

کارایی که طاها میتونه تو یکسالگی انجام بده:

 

از هشت روزه پیش تنهایی راه میره

دست میزنه

خیلی با عشوه چشمک میزنه

پخ یا دالی میکنه(یعنی دو تا دستاشو میگیره جلوی چشماش بعد بر میداره )

با دهنش حباب درست میکنه بعد حبابارو با دستش میگیره هدیه میده به مامانش

تو کارای خونه کمکم میکنه تا میبینه دارم اسباب بازیاشو جمع میکنم میاد کمکم میکنه

با تلفن صحبت میکنه

آیکونای استارته لپ تاپه مامانشو پاک میکنه

موسه لپ تاپه مامان بزرگشو از کار میندازه(امروز رفته بودیم نمایندگیش که درستش کنن)

با آهنگا میخونه و تاب میخوره

میتونه بگه مامان، بابا، دست، دد، به به، بده

خیلی کارای دیگه هم میکنه که من حضوره ذهن ندارم.

 

اینم عکسای پسملیه یکساله ی ما.

 

شبه تولد در حاله پرتقال خوردن

چهار روز مونده به یکسالگی

4 روز مونده به یکسالگی

چهار روز مونده به یکسالگی

 

اینجا 11 ماهگیه پسملی تو ایرانه بابا بزرگش برده بودش دستشویی که یه دفعه دستشویی تبدیل شد به آببازی

یازده ماهگی در ایران

پرتقال خوردن با انگشت

 

بعد نوشت: راستی محمد طاها هم از راهه دور بوس میکنه هم اینکه لپه آدمو بوس میکنه البته بوسه آبدار. دهنشو باز میکه لپه آدمو باد کش میکنه آخره بوسش یه عالمه تف جایه بوسش باقی میذاره.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدطه می باشد