محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

محمدطه

بسمه الله

1390/6/21 0:04
نویسنده : ام طه
1,122 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اومدم یکم از خودم و نینیم بگم. پسرم 13 مهر 89 به دنیا اومد اسمش محمد طاهاست. اول تو میهن بلاگ مینوشتم ولی دیدم اینجا مخصوصه نینیهاست گفتم بیام اینجا از نینیم بنویسم این پستایی هم که میبینید از اون وبلاگم کپی کردم. میخوام از این به بعد در مورده پسملیم فقط اینجا بنویسم. البته تو اون یکی وبلاگم کارای هنریمو و فیلمای قلاب بافیمو که خودم ضبط میکنم میذارم برای همین آدرسش رو میذارم هر کس که اومد قدمش رو چشم.

www.ommtaha.mihanblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

استوا خاتون
21 شهریور 90 17:11
سلام سلام مبارکا خونه نو
دیگه پسملی مردی شده واسه خودشا. ماشالا مستقل شده


سلام ممنونم
آره میبینی خواهر بچه ها چه زود بزرگ میشن
داداش علیرضای نابغه
22 شهریور 90 19:32
سلام
هههههههههههه
چی پسمل باحالی دارین


ممنونم )
نگین مامان رادین
25 شهریور 90 10:46
سلام پسرتون خیلی دوست داشتنی و با نمک خدا حفظش کنه.
امیدوارم که تحمل غربت براتون سخت نباشه و روز ها براتون پر از خنده وشادی باشه.


ممنونم عزیزم با اومدنه پسرم غمم کمتر شده خدارو شکر. راستی شما وب ندارین یا اینکه یادتون رفته بنویسین خیلی خوشحال میشدم اگر پسره گله شمارم میدیدم
نیلوفر
26 شهریور 90 13:52
وای
جونم چقد اینجا خوشگله
اخی نازی
من لینکش کردم مامانی
منم لینک کن


مرسی عزیزه دلم حتما
مامان امیرعلی
29 شهریور 90 22:16
سلام عزیزم وبلاگ نومبارک.ماشالله پسرنازی داریدخدابهتون ببخشهپسرمنم متولد27مهره.زیادباهم فرقی ندارن.خوشحال میشم تبادل لینک کنیم


سلام خانمی. ممنونم. چقدر خوب پسرم یه دوسته همسنه دیگه پیدا کرد.
نیلوفر
2 مهر 90 17:53
خاله جونم کجایی؟
بیا دیگه دل خاله برات تنگیده


سلام خاله نیلوفر جون به زودی میام با یه عالمه عکسه جدید.
مامان معين
13 مهر 90 8:36
محمدطه گلم تولدت مبارك ، انشاا... هزاران سال زير سايه پدر و مادرت خوشبخت و عاقبت بخير باشي عزيزم .


سلام خاله ی مهربونم ممنونم یه عالمه بوسه آبدار
محمد طاها
13 مهر 90 9:47
سلام محمد طاها . دیدم امروز تولدت اومدم تبریک بگم . تولدت مبــــــــــــــارک


سلام محمد طاها کوچولو اسمت چقدر شبیه اسمه منه وروده خودتم به این دنیا تبریک میگم
نیلوفر
13 مهر 90 13:20
اخه خاله جون این مامانت اومده عکستو گذاشته ما رو عاشقت کرده الان دیگه نمیذاره هیچی هم ازت نمینویسه دل ما رو اتیش زده
من همش میام سر میزنم ببینم اومدی یا نه میبینم خبری نیست
اخه دلم دیگه انقد تنگ شده دیگه اندازه مورچه شدی
اینم یه ماچ ابدار واسه خاله گلم


مرسی خاله جونم منم دوست دارم خاله خوشگلم یه عالمه بوسه آبدار
مامان کوچولو
13 مهر 90 17:03
الهی قربونت برم نازی چه پسره خوشگلیه ... تولدت مبارک خاله ... تولدشما و حنانه اسادات یه روزه ...بووووووووووووس


مرسی خاله چشمات قشنگ میبینه
پس تولده حنانه سادات کوچولو هم مبارک باشه یه عالمه بوسه آبدار


مامان ویانا
13 مهر 90 19:15
تولدت مبارککککککککککککککککککککککککککککک
می بوسمت عزیزمممممممممممم
به ما هم سر بزنید خوشحال میشم


مرسی خاله ی مهربون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدطه می باشد