محمد طاهامحمد طاها، تا این لحظه: 13 سال و 7 ماه و 2 روز سن داره

محمدطه

سلام

1390/6/20 23:58
نویسنده : ام طه
781 بازدید
اشتراک گذاری
اومدم یه عکسه با نمک از 5 ماهگیه پسملیم بذارم.
ماشاالله یادتون نره لطفا.



ماشاالله

خودمم تو تهیه و تدارک اومدن به ایرانم کلی کاره عقب افتاده دارم صبح بیدار میشم تمامه کارایی که باید بکنم تو ذهنم رژه میره ولی شب که میخوام بخوابم هیچکدومشون رو انجام ندادم.خیلی عذاب آوره این حالت فکره سوغاتی که اصلا داره خفم میکنه کلی چیز میز گرفتم ولی همش فکر میکنم کمه. البته کم هست چون من که دیگه نمیتونم برای کله فامیلا سوغاتی بخرم. این جوری دو برابره پوله بلیطه خودم و همسری رو باید بدم سوغاتی از یه طرفتم میگم دفعه ی اولمه دارم میرم ایران فامیلا ازم توقع دارن. خواهش میکنم یکی بیاد همفکری که باید چی کار کنم.
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به محمدطه می باشد